Vraagt jouw loon- en personeelsadministratie te veel van jouw kostbare tijd en ben je op zoek naar een betrouwbare partner om je te helpen? Ben je het beu om telkens een andere dossierbeheerder aan de lijn te krijgen en wil je een persoonlijk aanspreekpunt dat jou en jouw zorgpraktijk door en door kent? Of ken je het wachtmuziekje van je huidig sociaal secretariaat al vanbuiten en wil je sneller geholpen worden? Dan is er goed nieuws! Dankzij een samenwerking tussen Easytocare en Paycheq, een proactief en flexibel expert in payroll management voor zelfstandigen en kmo’s, kan jij rekenen op een persoonlijke aanpak. Easytocare staat klaar om jou te begeleiden bij jouw overstap naar Paycheq.
Dat het loont om over te stappen naar Paycheq, bevestigt apotheker Joeri van Dijck: “Ik was meteen te vinden voor de aanpak van Paycheq. Het is een kantoor dat belang hecht aan persoonlijk contact en open communicatie. Zijn er onduidelijkheden of hebben ze extra info nodig? Dan nemen ze heel snel contact met je op en wordt alles meteen geregeld. En misschien nog belangrijker, de mensen van Paycheq zijn zelf steeds vlot bereikbaar. Hierdoor blijft geen enkele vraag onbeantwoord.”
Paycheq is een expert in payroll management met een jong en dynamisch team dat staat voor een directe en vlotte dienstverlening op maat van jouw zorgpraktijk. Ze zorgen voor een volledige en correcte ondersteuning bij jouw loon- en personeelsadministratie. Ook apotheker Kristel De Niel is uitermate positief over de aangename samenwerking met Paycheq: “Bregt van Paycheq gaf mij meteen het gevoel dat hij mij goed zou helpen. Tijdens een gesprek bij hen op kantoor hebben we alles samen overlopen. Ze weten duidelijk van aanpakken en dankzij hun kleinschalige dienstverlening gericht op kmo’s, zijn ze zeer goed op de hoogte van de specifieke situaties van al hun klanten. Ik voel mij nooit een zoveelste nummertje in de rij bij Paycheq!”
Je kan steeds vrijblijvend een gesprek inplannen met Paycheq om te bekijken wat zij kunnen betekenen voor jou en jouw team. Beslis je nadien om de overstap te maken? Super! “Na het gesprek met Paycheq had ik alle vrijheid om al dan niet in te tekenen”, vertelt Kristel. “Maar omdat ik zo overtuigd was van hun goede aanpak, was die beslissing snel gemaakt!”
Op de vraag of Joeri Paycheq zou aanbevelen, antwoordt hij enthousiast: “Ja hoor, absoluut! Bregt zorgt voor de volledige administratieve ontzorging. Ik moet mij hier dus nog amper iets van aantrekken. De verwachtingen die ik had bij de overstap naar Paycheq zijn volledig ingelost. Kortom, ik ben heel tevreden over onze samenwerking.” Dankzij Paycheq hoef jij je geen zorgen meer te maken over jouw loon- en personeelsadministratie. Zij nemen je alles uit handen, zo kan jij focussen op wat écht belangrijk is: zorgen voor je patiënten.